fredag 30 mars 2012

Paris nästa

I juni packar vi flyttkartongerna och beger oss till Paris där vi kommer stanna i ett år.  Jag ser väldigt mycket fram emot detta lilla äventyr! Min P kommer därifrån och vi har tidigare bott där tillsammans. Nu har vi lille A som kommer att få tillfälle att umgås med farmor och farfar, kusinerna, faster och farbror. Det kommer bli kanon! Alla praktiska detaljer är inte på plats ännu men juni siktar vi på.


Jag har en önskan om att förkovra mig i teckning, rit- och skissteknik under året. Har en kurs på gång som hålls av en arkitekt i ett av mina favoritkvarter, så den hoppas jag på!

Ha en fin fredag!

/Eva

3 kommentarer:

  1. Jag kommer att sakna dig mycket, men jag kan ju alltid följa dig på bloggen!;)
    Men först en lång, härlig vår!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna dig också! Men som sagt, vi ses i bloggvärlden:) Kram

    SvaraRadera
  3. Bon voyage. Ne nous oubliez pas!

    /Bonnie-Lee

    SvaraRadera