torsdag 4 juli 2013

Inspiration

Jag tycker det är lätt att påverkas lite för mycket av trender genom alla dessa inredningsbloggar och inredningstidningar som finns idag. Ens hem ska ju gärna spegla den personliga smaken för att man ska trivas och för att den ska hålla i många många år framåt. Därför är jag så glad för alla de bilder som jag samlat på mig från tidningar och annat under de senaste 10-15 åren. Jag upptäcker att min smak i grunden inte har ändrats så himla mycket och det blir ganska tydligt vad jag tycker om. Så ett tips, om du inte redan gör det: när du ser en bild som talar till dig extra mycket, riv ut och sätt in i plastfickor, alternativt spara dem i en mapp i datorn, så är det lätt att ta fram när det är dax att fatta beslut kring hemmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar